Створений у 1961 році як прямий конкурент 7Up, Спрайт за більш ніж півстоліття зумів завоювати любов споживачів у всьому світі. Багато в чому завдяки вмінню пристосовуватися до місцевих ринків, адаптуючись як у плані смакових якостей, так і в інших споживчих аспектах.
Розглянемо особливості інтернаціональних смаків Sprite в різних країнах і континентах.

Азія

Ринок досить великий, а якщо врахувати кількість населення, то можна сказати, один з найважливіших для бренду:
В Японії улюбленим є Yuzu Sprite з додаванням юдзу, місцевого цитрусового фрукта, що надає напою унікальний пікантний смак. 
У Китаї у місцевого населення інші смакові переваги. Тут в ходу Лічі Спрайт, з місцевою сливою лічі, що пропонує чудову суміш солодкості і квіткових нот.
Пікантний лимонний спрайт з Таїланду з лимонною травою одночасно освіжаючий і ароматний, що передає суть тайської кухні.

Європейські варіації

Коли справа стосується Європи, вважається, що це консервативний ринок, де сильний традиціоналізм у всьому, в тому числі в кухонних справах. У цьому немає нічого поганого, що й доведено на прикладі Спрайту:
У Великобританії популярний освіжаючий огірковий Спрайт, своєрідна і крута інтерпретація класики, що поєднує в собі хрусткість огірка і знайомі лимонно-лаймові нотки.