У 1986 році дизайнер випускає першу колекцію одягу під власною однойменною маркою Marc Jacobs. Весь час Марк Джейкобс ставив перед собою завдання створювати з дорогих матеріалів одяг для повсякденного носіння. Творінням його рук і креативного мислення є такі стилі supercasual і гранж. У різні роки дизайнер встиг попрацювати на посаді креативного директора таких відомих компаній як Perry Ellis і Louis Vuitton. Але в підсумку кутюр'є вирішив зосередитися на розвитку свого бренду, який був би легким, різноманітним і трохи іронічним. Витончені вантажні форми, дорогі матеріали, зручні фасони, увага до деталей - основні риси виробів Джейкобса.
Марк завжди мав дивне уміння передбачати бажання споживачів. Все, щоб він не створював, користувалося неймовірною популярністю. Це ж можна сказати і про окуляри даної марки. Колекції очок виходять не менш виразними, ніж колекції одягу і за колірною гамою перегукуються один з одним. Оптика американського кутюр'є відрізняється оригінальним і витонченим дизайном. Як правило, стиль очок Marc Jacobs - ретро, але в лінійках зустрічаються і інші популярні форми, наприклад, «метелик» і «авіатор». Для оправ останніх колекцій використовуються такі матеріали як ацетат целюлози, метал, а також різні їх комбінації.
Супутні категорії бренду: Сонцезахисні окуляри Marc Jacobs | Жіночі окуляри Marc Jacobs